Tuesday, December 2, 2008

Bucurie!

Ce reuseste sa ma bucure odata cu incheierea acestor alegeri de doi lei este speranta ca Gigi Becali ar putea sa dispara pentru totdeauna din vietile noastre. Dupa ce Oana Niculescu-Mizil l-a umilit pur si simplu pe "razboinicul luminii", el a declarat ca "Se pare ca lupta politica e prea grea pentru mine. Daca eu am un scor mai mic decat fetita asta, ce pretentii sa mai am eu sa ies presedinte?!". Bine punctat! Pacat ca ne-a obosit atata timp.

In alta ordine de idei, romanii iar nu au votat. Chiar daca accept, cu greu, varianta ca nu existau optiuni, totusi, sa ii lasi pe altii sa iti aleaga viitorul fara sa ai nimic de spus, de obiectat, mi se pare jalnic. (Nici diaspora nu a votat, asa cum spera Presedintele! In colegiul meu, la ora 7 seara eram doar al 10-lea pe lista de votanti)

No comments: